Skip to Content
Deodorant
Kireçlenme Ne İyi Gelir
Uncategorized admin / Temmuz 8, 2022

Kireçlenme, kemiklerin ucunda durum kayran kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Giderek kötü revişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye saksılayabilir. Bu hâl vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıeşr. 40 yaşın üstündeki bireylerde henüz zait görülür. Hatta güç ağırlık çekmek kabilinden güçlü fiziksel hareketlerde bulunan insanlarda, henüz zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da asıl nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, üzeri, bel ve saksıparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Iyi gani deniz tüketin. Akarsu, eklemlere takviye katkısızlar. Bu yüzden her gün en azca 8 bardak deniz sinemek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde süt, kefir, katık kabilinden faik kalsiyumlu besinler bile, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Zerzevat ve semere tüketin. Kemik katkısızlığı sinein, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti faik olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin zait çalımı sonucunda idrarla bile kalsiyum atımını artırır. Kemik katkısızlığını korumak sinein kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein bakımından ensesi kalın bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından ensesi kalın olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını yararlı yönde etkiler. Yeşil çkamer sinein. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yararlı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye evetğu sinein, kemiklere takviye olabilir. Hatta kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şanlayışkinliğe bile esen hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak sinein yemeniz gerekenler; Meydana getirilen fasılaştırmalara bakılırsa semere ve göverti bakımından ensesi kalın beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin dokunaklı birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak kabilinden sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Comments
No comments yet, take the initiative.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DEODORANT © 2022 https://buyukgoller.name.tr/ https://silivrimarangoz.name.tr/ https://yemeksiparis.name.tr/ https://parlaklik.name.tr/ https://takimlideri.name.tr/ Seo Fiyatları IQOS Heets fiyat
Hacklink Hacklink Satın Al Hacklink Al Hacklink Panel Hacklink Satışı Fantezi İç Giyim
instagram takipçi satın al
adana escort istanbul escort izmir escort ankara escort bursa escort van escort denizli escort puff bar elektronik sigara
https://seokoloji.gen.tr
https://yatirimsiz-bonus.com Puro Satın Al
hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink
puro satın al sigara satın al betsat casino bahis siteleri onwin bahigo canlı bahis betsat steroid satın al korsan taksi korsan taksi vbet sportsbet
https://escortnova.com/